Život v novém

9. červenec 2016 | 09.41 |

Ahojte. Je sobotní ráno a já tady zrovna sedím u snídaně a napadlo mě, dát vědět, jak si žiju v novém. V práci máme sdílené zaměstnanecké byty/ubytovnu (jak chcete) - vlastní pokoj s vlastním sociálním zařízením a společný obývací pokoj s kuchyní za dost slušnou cenu. Už dlouho se chci osamostatnit a bydlení u babičky z osobních i finančních důvodů nevyšlo a tohle se jevilo jako super šance. Chytla jsem ji tedy vší silou za pačesy a nepustila.

Nastěhovala jsem se ve čtvrtek večer, takže dnes tu jsem třetí den. Hrozně jsem se sem těšila, ale během čtvrtečního odpoledne na mě dolehlo, že tohle už je doopravdy a sama někde, kde to vůbec neznám. Takže následovala trošku depka a panika. To se ale srovnalo, když jsem si vybalila a přišla jedna kolegyně z práce. Dneska už mi to ani nepřijde. Prostě žiju sama, jako ostatní, no co.
Vybalování bylo šílený, protože jsem si sem brala i nějaký věci na zabalení (chci tu trávit i víkendy... spolubydlící jezdí většinou domů), takže toho bylo trošku víííc :-D. Pomohla mi ale mamka.

Páteční odpoledne po práci jsem strávila na Chodově v OC, kde jsem si nakupovala potraviny na víkend a především zařizovala vlastní internet, protože tady není. Čirou náhodou jsem tam potkala kámošku, a tak jsme chvilku strávily společně. Z OC jsem letěla domů (do svého nového). Vyhodila tašku svěcma, najedla se a už si konečně vytřela pořádně pokoj s koupelnou a při té přiležitosti jsem vzala rovnou i kuchyň. Vyskládala nákup a letěla pro další. Kámoška je totiž vegetariánka, a tak se mi před ní nechtělo kupovat maso. Tam jsem pobrala i nějaký čistící prostředky a fíííí zase na ubytku s tím, že teď už konečně budu doma, užívat si tu pohodičku - bylo asi šest večer. Po půl hodině, jako kdyby do mě uhodil blesk jsem opět vyrazila ven. Tentokrát na průzkum okolí za domovem, protože jsem zjistila, že tady máme nějaký les a rybníky. Venku jsem strávila hodinu, pak se s večeří usídlila v obýváku u velkééé televize a sledovala Taxi 4. Chtěla jsem jít spát už o půlnoci, ale do půl třetí do rána jsem hluboce diskutovala na Whatsappu :-D.

A dneska máme sobotu. Sedum ráno, já už spát nemohla. Takzže co? V půl osmé jsem vyskočila, převlíkla se, nahodila tenisky a vyrazila akčně hodinu běhat do lesa. Mám strašnej orientační smysl, takže prostory jako les musím brát pomalu, abych se tam sama neztratila :-D. Teď tady spokojeně sedím s umytou hlavou, happy, že jsem po čtrnácti dnech zase sportovala. Budu ale asi bez oběda. Včera večer jsem si šoupla do mrazáku kuřecí na oběd a samozřejmě ho před spaním zapomněla vyndat a vyndala ho až teď. No ještě prákrát zapomenu a budu si pamatovat.

Takže se mám vlastně super a nemám pocit, že by mi cokoliv chybělo. Abych furt nebyla sama, tak zítra razím nejspíš na celý den za kámoškou do Nymburka. Uděláme výlet na kolech na zmrzku, tak se těším :-). Mám tady také s sebou foťák, takže chci vyfotit okolí a ukázat ;-).

A jak trávíte poslední dny vy?