I´m back! :)

1. leden 2011 | 18.09 |

Tak jsem doma. Prvně se plánovalo, že domů se vrátíme až zítra, ale nastala změna. Známí rodičů totiž odjeli už dnes a my bychom tam sami neměli co dělat :D. Takže jsme se po obědě sbalili a odfrčeli také :D. Ovšem, těch pár dnů bylo velice zajímavých XD.

Když jsme přijeli na chatu, mysleli jsme si, že se otočíme, zavoláme jim o tom, že se to ruší a pojedeme domu. Zapoměli jsme si totiž klíče od vrátek, takže jsme museli projít vratama. Bylo tam strašně moc sněhu, takže se muselo odházet i kus zahrady, aby bylo kam zaparkovat. Vrata (to zavírání na nich) bylo zamrzlé, takže jsme do toho tloukli kladivem. Jenže to nepomáhalo a s rukou protaženou přes plot se to zrovna dobře nedělalo XD. Takže bylo na mě abych přelezla plot. No asi stárnu nebo co, ale nejde mi to tak dobře jako když jsem byla škvrně. Nakonec jsem to ale zvládla a i vrata otevřela:D. Hurá tedy pro lopaty a odhazovat sníh, to nám zabralo asi dobrou hodinu :D. Tatík potom vlez do šachty, aby pustil vodu. Jenže voda byla zamrzlá někde ve zdech baráku. Jenže to nebylo všechno, zjistili jsme, že nejde elektřina tedy né v celé chatě, ale v koupelně a v tetině půlce. Po příjezdu jejich známích (ten tátuv kámoš je elektrikář) tjistili to, že chyba proudu neni u nás, ale je to někde na rozdovně. Tudíž kolem 6 večer přijel výjez elektrikářů a ti zprovoznili. Huraaaa. Voda taky romrzla, snad někdy kolem 9 večer začla tect z kohoutků :D. Než ale rozmrzla museli jsme na splachování v hrnci na kamnech rozpouštět sníh XD.

Další den byl poslední v již minulém roce. Po obědě jsme odjeli do blízkého města autobusem (Kostelec nad Černými Lesy). Chtěli jsme nakoupit základní potraviny. Když jsme se ptala na co základní potraviny, tak mi bylo řečeno rum a pečivo, ale hlavně ten rum prý :D. Všechny obchody ale ve městě byly zavřené. Díky bohu jsme nakonec našli jedny otevřené a vydali se zpět domů. Joo, zapoměla jsem jednu věc XD, když jsme vystupovali z autobusu, tak jsme měla nakročeno už jednou nohou z autobusu abych vystoupila, ale on si toho autobusák nevšimo a začal zavírat dveře :D. Takže mě pěkně sundali dolu ty zavírající se dveře, no, lezla jsem tam po čtyřech XDDD.

Po návratu na chatu se začalo připravovat na večer (dělání pomazánek, mazání vek a tak :)). Večer byl fajn, mamka uvařila ovar (koleno), který bylo fakt božský s tim křenem 8). A dále se jedlo, pilo a povídalo a především se smálo :D. Po půl 11 jsme se sebrali, pobrali potřebné věci a přestěhovali se na půlnoc dolu do tetiný chaty za tetou a kusem naší rodiny, té vzdálené rodiny no:D. Čekání rychle uteklo, cinkli jsme si se šampáněm a vyhrnuli se ven, za účelem koukat na ohňostroj a taky nějaký vyrobit. Jsem vám tady ukazovala jaký mám a když jsme to konečně odpálili (nechtělo to hořet) byly z toho pěkné bélé, červené a zelené barvy :). Tátuv kámoš potom odpaloval několik rachejtlí a ta jedna neodstartovala. Zapíchnutá ve sněhu se kymácela sem a tam a zase sem a nakonec na zemi v tom sněhu bouchla. Tudíž jsme se musela úprkem vzdálit o pár metrů dál. No měla jsem strach a teď z toho mám strach ještě větší :/.

Foto z DA od YourSins

Jinak bylo fajn, dnes jsme zabalili po obědě a odjeli domů. Doma jsem si uklízela pokoj, protože v tom nepořádku se mi opravdu špatně žije :D. No a teď jsem tady. Konečně mi přišel ten batoh :)... fotka zde:

batoh

A zde je pár fotek z chaty:

winter1

winter2

winter3
Tady na těchto fotkách je vyfocený okol, na kterém se točí autobus. Takovou kupu sněhu jako letos jsem tady vážně neviděla. Ta hromada sněhu byla vážně onří, tak jsem si jí musela vyfotit :D...

A zde už jsou zimní krajiny, když jsem byla na procházce se psem :):

winter4

winter5

winter6

winter7
Na poli v tom sněhu jsme se brodili, trošičku, né moc. Potom jsem začala jít šikmo, abychom došli zase zpátky na cestu, pes tu strouhu přešel v pohodě, ale já zapadla po kolena XDD.