Vypněte prosím blokování reklamy (reklamu už neblokuji), děkujeme.
Video návod zde: https://www.youtube.com/watch?v=GJScSjPyMb4
Vlastně tam včera bylo docela dost lidí a já celý den měla co dělat. Poslední návštěva - asi manželé. Dali si kávu a pán se po pár minutách vrátil na bar s tím, že jak chtěl dolít tu espresso horkou vodou, tak je teď hrozně slavý a nedá se to pít... jestli bych s tím něco neudělala. Samozřejmě jsem s úsměvem řekla že ano. Nabídla jsem mu tedy novou kávu s dvojitou porcí kávy... pánovi se návrh líbil a pravil, že mi to nový určitě zaplatí. Řekla jsem mu tedy, ať mi to určitě neplatí, že to je na účet podniku jelikož to je moje chyba a né jeho a ať se určitě neomlouvá, jelikož on nemá za co ale já. Opět zopakoval že moc děkuje a kávu mi určitě zaplatí. Ujistila jsem ho, že novou kávu mi určitě platit nebude.
Udělala jsem mu tedy novou a předala. Pak jsme tam asi další 3 minuty nervozně stála za barem a nenápadně pozorovala jestli už novou várku ochutnal. Ha, konečně! Vyšla jsem tedy na zahrádku za ním... "Já, jen jsem se chtěla zeptat jestli jste kávu už chutnal, jestli je dobrá? :)"... "Ano je, děkuji moc."... "Super :), to jsem ráda... nemáte zač :)."
A co tím chci říct? Že jsem svým způsobem na sebe za toto chování k zákazníkům oproti ostatním z kavárny hrdá. Jsem si totiž jistá tím, že ostatní by si to nové kafe nechali zaplatit a ještě by se tvářili naprosto otráveně. Potom mě napadlo, že jsem mu vlastně měla vrátit i peníze za to první kafe, ale to už teď bohužel nevyřeším. Ale i tak... zvýšila jsem si reputaci. Sice nejsem takový ten personál co se na každého usmívá . kolikrát se tvářím dost naštvaně... jenže já za to nemůžu... bohužel si neuvědomuji, jak se tvářím a to profesionální usmívání mi prostě nejde... za to se ale chovám k zákazníkům, tak jak bych si přála, aby se personál někde v restauracích a kavárnách choval ke mně.
Foto z DA od SuzyTheButcher
RE: Ono to šlo :) | tlapka | 15. 08. 2012 - 11:47 |