Komentář, na který odpovídáte

31. 10. 2017 - 07:37
 

boudicca: Už když jsem tvůj příběh četla na Facebooku, tak jsem si říkala, že podobné chování je neskutečný. Víc snad ani není co dodat.

Taťka jednou na neověřeném eshopu objednal telefon a došla mu prázdná krabička. Další den už byl eshop zrušený. Já jednou propálila 500 za kosmetiku, kterou mi obchod nikdy nedodal. Slečna majitelka se tak dlouho omlouvala, že zboží dojde později, až přestala komunikovat a obchod zrušila. Od té doby jsem taky mnohem opatrnější.

Vaše odpověď

Přihlášení
jméno:heslo:ze serveru:
vaše jméno:
vaše www: http://*
opište kód:

Pozn.: označená pole nejsou povinná. Odkaz na www bude zobrazen pod Vašim komentářem, pokud se jedná o odkaz na blog.

Komentáře k článku: Ozkoušeno: SuperMobel